Nikon

Nu har jag köpt ett nytt objektiv så förmodligen kommer jag kunna ta superfina porträttbilder nu. Har även kollat på de två photoshopkurserna som jag beställde och dom va skitbra! Förstod jättelätt, och som visa mycket användbara saker på ett lite proffsigare sätt än vad jag kan hehe :P har inte lagt upp någon bild med mina nya kunskaper än men jag skulle vilja ha lite mer att välja på. Så om någon e manad att bli fotad så vill jag jättegärna, eftersom jag vill bli duktigare så behöver jag fota mycket, plus att det är kul att fota olika människor med :)
Haj!
Haha lortgjis :)
Bjuder på denna charmerande bild på Sofie och Julia. Håll med om att sofie liknar den rödhåriga dumma tanten i bernard och bianca. :)

Kommentarer
Postat av: Malin

lika som bär faktiskt! :))

Jag ställer upp om du vill ha någon ny att fota Mallapalla :D <3



btw, superfina bilder, du är verkligen jätteduktig!

2010-08-04 @ 23:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0