Riskakor

Dagen idag börja med att sofie kom hit.
just nu testar vi en spännande sak med en ört som heter åkerfräken som vi fått tipsat om. man lägger de i en sil ved kokande vatten och låter de blir fuktiga och blöta. sen lägger man dom i en handduk runt huvudet. sen låter man det sitta i atvå timmar morgon och kväll.
jag dricker det som te. det ska va bra för hela kroppen som hår hud mm. det ta har jag gjort nu i tre dagar. sitter med det runt huvudet nu:)
idag har jag varit på strålningen i lund. det gick hyffsat bra o snabbt. ska dit morn igen...och nästa da osv...
just ja..svar till jenny.. det hade verkligen varit spännande att testa det du berättade om :)
för övrigt alla så mår jag bra. svullnaden och håret är litejobbigt men det är en värdslig sak. hår, vem behöver det egentligen? ;)
Nu blir det en lugn kväll framför tvn med handboll o lussebulle. vi hörs imorn <3<3äLskar er alla <3<3

Kommentarer
Postat av: Annica

puussss och kraaam mallamalla! <3

2010-12-14 @ 21:45:22
Postat av: sofie

Du är starkaste av alla Malin! Det går inte en dag utan att jag tänker på dig, hoppas att vi kan ses snart igen!

2010-12-14 @ 22:03:10
URL: http://sofiearndt.blogg.se/
Postat av: Caroline

Beundrar din styrka och ditt mod! Du är en stor förebild för många. Kram

2010-12-16 @ 16:13:45
Postat av: Anna

Du är fantastisk! Jag håller tummarna! Kram.

2010-12-17 @ 10:51:06
Postat av: Randi Thelander

Hej Alla!

Vi hoppar alla julkorten i år och sätter in detta på Malins fond istället ,hänger ni på det så är det till ett gott ändamål.Kram Taiz

PS:Hälsa Billy

2010-12-18 @ 00:21:16
Postat av: Maggan

Vi gör detsamma som Randi! Julkortspengarna hamnar på Malins fond!

2010-12-18 @ 17:32:46
Postat av: Marina Holmgren

Du är tapper Malin!

Hoppas att du kan njuta lite nu när det är jul, försök ialla fall!

Mörkret är djupast just när gryningen är när...

Jag lovar dig när du tagit dig igenom detta är du en mycket rik människa.Kram Marina

2010-12-20 @ 12:55:41
Postat av: Malin Beyer

Gud vad jag beundrar din vilja och styrka! Jag tror på dig Malin fortsätt hålla modet uppe, då klarar du allt!



Kram Malin

2010-12-22 @ 19:33:40
URL: http://malinbeyer.blogg.se/
Postat av: helene

Har precis hittat din blogg efter att jag läste en artikel om dig i lokaltidningen...

Vilken styrka du har! Och vilken familj och vänner du har runt dig!

Du kommer att klara detta! Jag ska tänka på dig och be för dig.



styrkekramar H

2010-12-23 @ 08:58:40
Postat av: enpetsonsomuppskaytar dig

Jag beundra dig ! Du är stark som fan och verkar vara en härlig tjej! Jag hitta din blogg efter ätt ha läst artikel i tidningen. Jag hoppas av hela mitt hjärta ätt det kommer gå bra för dig ! Skönt att du stöttas av äkta vänner och familj. För dem spelar ditt utseende ingen roll ? Du är du! Jag kmr folja din kamp. Kämpa på ! Ge aldrig upp, och ett råd; lev varje dag som den sista ! Ångra inte det du gjorde utan det du aldrig gjorde.

2010-12-23 @ 17:36:33
Postat av: Lisbeth

Malin! Vilken ängel du är,du påverkar oss alla med din styrka. Tack!

Glad att höra att du dricker juicen,jag vet dess styrka. Lyssna in i kroppen hur mycket du vill ha,den kan aldrig överdoseras. Även det är testat och utvärderat.Mycket ljus och kärlek till Dig! // Lisbeth

2010-12-25 @ 16:44:37
Postat av: linus persson

you will make it through girl! stay strong ! Your an inspiration,,I'm out of words!



/linus



2010-12-27 @ 00:24:18
URL: http://thedevilwearsshitblogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0