Vill bara påminna er alla om att..

Ni är bäst i världen alla fina där ute <3
Jag mår bara bra. idag har jag handlat upp maxi och vellingeblomman :) julsaker till lägenheten, mat m.m. :)
annars idag har jag firat daniels lillasysters födelsedag med trevligt sällskap :)
Snart får jag min fina filt av farmor :)den ska värma mig heela vintern här i min mysiga soffa <3
jag måste bara gratta belinda också som blivit nominerad till cancergalan <3<3 häftigt. globen och allt. när är det föresten Belinda? :)
jag följer gärna med i väskan. ;)
Imorn blir lund igen, strålning och blodbrover, sen är det avastinet på tisdag.
pussokrampåer <3<3<3
liten uppdatering idag bara, hoppas det e ok. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har ditt halsband runt halsen alltid! StyrkeKramar från Nina&Freddy från Tvillingklubben

2010-12-05 @ 19:45:56
Postat av: cassandra

Det har jag också! Älskar det <3

2010-12-05 @ 20:05:58
URL: http://caszandra.bloggsida.se
Postat av: Madeleine

Belinda och jag går i samma skola. så de känns rikigt häftigt !. vi får hålla tummarna !!

Detta året blir de lätt av veta vad jag ska ge alla mina syskon i julklapp- halsband haha =).



Tänker på dig varje dag !

du klarar detta ! =)

2010-12-05 @ 20:49:40
Postat av: Christina

Tack för hälsningen! Hörde att Ni var inne hos Ellinor, på jobb, idag. Lycka till imorgon! <3

2010-12-05 @ 23:06:09
Postat av: Sanna

Beundrar din styrka, din vilja och all din godhet du verkar besitta!

Sköt om dig, vi e många som följer dig i de tysta och alla skickar styrka kan jag lova!

Kramar

2010-12-07 @ 19:56:48
Postat av: Pernilla

Hej! Läste om dig i Lokaltidningen. Kämpa på!

Massor av styrkekramar Pernilla

2010-12-08 @ 21:38:19
Postat av: Barbro

Saknar, saknar, saknar min gulliga frissa!!! Försöker sända kraft och styrka till dig i både tankar och digitalt media! Beundrar ditt GO!

2010-12-09 @ 08:38:44
Postat av: Agneta R

Du verkar så underbar och så fantastiskt stark. Jag tror du grejar detta, kämpa på. Du har många som bryr sig och följer dig.

Styrkekramar Agneta

2010-12-10 @ 00:21:47
Postat av: Elisabet Roslund

Tänker på dig......skickar en Kram

2010-12-10 @ 13:17:53
Postat av: Christina

Så underbar,klok och så stark du är. Fortsätt att tänka positivt så kommer du att vinna!

KRAM

2010-12-10 @ 19:46:36
Postat av: Nathalie

Beundrar dig, din styrka och ditt mod! Du är fantastisk!

2010-12-10 @ 23:18:54
Postat av: Ida Ekberg

Tänker på dig Malin, hoppas att behandligen går bra!

Kämpa på! MÅNGA KRAMAR

2010-12-11 @ 15:53:05
URL: http://nystanetida.blogg.se/
Postat av: Jenni

hej Malin!



Jag såg att du dricker olika juicer med vitaminer o mineraler.

Jag undrar om du provat Green Magma korngräsjuice, som är en organisk produkt???, förmodligen är det bästa du kan dricka. Jag tror verkligen detta är något som kan va bra för dig...Det innehåller nästan alla näringsämnen som människan behöver, utom D-vitamin. Det ger nästan samma näringsämnen som gröna bladgrönsaker, men många gånger högre halter av vitminer, mineraler och proteiner. Det har lika mycket protein som kött och är sprängfyllt av nyttigheter. Innehåller 11 ggr mer kalcium än komjölk, 5 ggr så mycket järn som spenat och 7ggr mer C-vitamin än apelsinjuice. Korngräs är bra för alla vävnader och organ i hela kroppen. I synnerhet hjärtat, lungorna, blodkärlen, lederna och skelettet. Det skyddar mot föroreningar, strålning, cancer, magsår och matsmältningsproblem. Det ger mängder av energi, har sällsynt goda antiinflammatoriska och föryngrande effekter och stärker immunförsvaret. Om du har svårt att äta mycket gröna grönsaker är lösningen att äta torkat korngräs i pulverform. Det är praktiskt och ger samma näring. 1 tsk motsvarar 100g grönsaker tex spenat, grönkål eller broccoli.

Till sist ska även nämnas att det är ett perfekt allmänt stärkande livsmedel som ger en kick till såväl hjärtat som blodcirkulationen och dessutom sänker kolestrolhalterna!.....Något alla borde dricka!!!!

Så Jag tänkte ge dig ett paket av detta i julklapp om du är intresserad?



Jag är nära vän till Matilda (stefans) (vi träffades bla på hennes möhippa o även en gång på fegans) så såfall lämnar jag det till henne o hon kan sedan ge det till dig!!



Tänker på dig ofta.

kram

Jenni Maga

2010-12-13 @ 23:12:43
Postat av: Mia O

Tänker på dig Malin!

2011-01-01 @ 22:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0