13 november

Hej allesammans. För det första vill jag säga grattis till My Larsson min älskade vän och barndomsvän <3<3<3 som fyller år idag.

Idag har jag mått bra, så det är verkligen jätteskönt. Vi har precis kommit hem från Malmö. Vi va på bio och såg Due Date. Det va den sjukaste film jag någonsin sett. Det blev bara värre och värre hela tiden. Man blev nästan knäpp. Haha se den.

Jag tänkte rätta lite också, jag har skrivit lite fel sen innan. Somsagt har jag ganska svårt att få in information och alla konstiga ord m.m. Det är tur jag har folk omkring mig hela tiden. Daniel är mitt levande anteckningsblock, mitt allt. <3 Den här avastinstudien som jag är med i. Avastin är somsagt inget cellgift, det är något som stryper dom elakartade cancercellerna och blodtillförseln till tumören. http://www.med.lu.se/plain/forskning/forskningens_dag/tidigare_aars_tema/forskningens_dag_2006/video/mattias_belting
Detta är min läkare. Tror han förklarar lite bättre här. Detta får man alltså intravenöst (drop) var 14e dag. Och jag har 50 % chans att få detta. Det är ca 920 personer som är med i studien där hälften får det.  Man vet alltså inte vad som är bäst eftersom det är en studie så därför lottas det via en dator och sen efter studien får man reda på vem som fick det eller inte. Svårt att förstå jag vet. Det tycker jag med :S

Vad gäller lägenheter har jag ju såklart glömt att fota förebilder. Ops. Men kan berätta att den va väldigt mörk. Väggarna i nästan alla rummen va gråa, bruna, svarta, lila m.m men sovrummet är iallafall färdigmålat, vitt. även vardagsrummet är färdigmålat. 3 vita väggar och sen valde vi att behålla den blommiga tapetserade fondväggen. Vi ska även hämta soffan imorn :) sen blir det av till ikea för sängstommen och köksbord m.m :) Har även varit på ilva och plantagen med farmor idag. Där fanns verkligen jättefina saker. men det är så svårt att veta hur man vill ha det nu men man fick mycket inspiration iallfall.

Igår hade vi en ompysslingskväll. Eller linn sofie och vera hade det för mig. Dom tyckte jag behövde lite avslappning så dom tog varsin fot och varsin hand och massera dom. sen fick jag fotbad och ryggmassage så det va verkligen inte fel. Skulle även träffa my och nattis i  torsdag, fast då mådde jag inte så bra, så vi ska verkligen ses snart <3 Jag vill bara träffa er alla hela tiden. Jag mår så bra i er nähet alla mina fina vänner. Ni är guld, ni är mitt allt. Jag är så glad att ni finns. det finns inga bättre vänner. Ni är alla bäst alla människor runt omkring mig. jag kan fortfarande itne förstå att ni är så många som står bakom och bryr sig så mycket. det finns somsagt fortfarande inga ord.  <3 och insamlingen. Vad ska jag säga? Vi ska aldrig sluta kämpa mot detta hemska. Det ska utrotas!

Imorn har jag och sofie föresten fått tid till tatueringen.  Lovar jag ska visa resltatet för er när vi är klara :) Är inte så rädd för nålar och så speciellt inte nu efter alla stick och prover. mina blåmärken överallt har fortfarande inte försvunnit. Är ganska svårstucken och mina kärl spricker hela tiden.

Imorn ska jag även till kyrkan och titta på Julia när hon sjunger. Min älskade duktiga lillasyster <3


Sov gott allihopa <3


Kommentarer
Postat av: My Larsson

Tack min fina Malin. DET FINNS INGEN SOM DIG. Och Sofie då, vilken syrra (systrar) du fått, ni är helt underbara mot varandra! Tänkte även tipsa dig (eftersom du är så kreativ) att åka till Panduro, där finns en massa fint som man själv kan skapa något fint och personligt av. Längtar efter att få se din&Daniels lägenhet, men efter att ha varit hos Sofie&JImmi och sett hur fint dem har det, vågar jag inte bli avundsjuk en gång till ;) Blir säkert superfint! Tänker massa på dig. STORkram och en massa kärlek till dig och familjen!

2010-11-14 @ 10:22:58
Postat av: s

Hoppas soffan blir bra ;)

2010-11-14 @ 11:31:22
Postat av: Maggan

2010-11-14 @ 16:43:47
Postat av: Maggan

Vad gullig din doktor verkar vara! Han och du fixar säkert detta, han med sin kunskap och du med din styrka! Kramar

2010-11-14 @ 16:45:35
Postat av: Malin

Hej Malin!



Måste säga att du verkligen imponerar! Får man fråga varför man inte kan operar bort din tumör?

2010-11-15 @ 10:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0