<3

Hej. Detta inlägg tänkte jag inrikta till mina närmaste vänner. Jag förstår verkligen att ni inte riktigt vet hur ni ska hantera situationen som har uppstått. Jag vet egentligen inte riktigt hur jag ska får fram detta på bästa sätt. Men jag vet iallafall att ni alla står bakom mig, precis lika mycket allihopa. Jag vet att ni tänker på mig och bryr er om mig och att ni alla vill visa det lika mycket. Svarar jag inte på era sms eller när ni ringer så är det bara för det är så många som ringer och smsar hela tiden och det blir så mycket. Det hela blir nästan lite som en tävling. Ingen har mer att bevisa än nån annan. känn verkligen inte att ni måste visa hur mycket ni bryr er, för det vet jag. Ni är mina änglar allihopa.  Jag vet att ni är där alla lika mycket. verkligen och jag uppskattar det så himla himla mycket. <3 Jag vill jättgärna träffa er alla hela tiden, och vi kommer träffas. Jag behöver bara lite rum nu och inte känna någon press eller stress och det vet jag ni förstår allihopa.
Ni är dom finaste vänner som finns <3 Detta fixar vi. Älskar er <3

Kommentarer
Postat av: Gunnel i Alta Loma

Jag fick Din blogg fran Ing-Britt en van i Sverige.

Du verkar vara pa ratt vag. Det ar ratt att utesluta sockret.

Jag tror ocksa pa Tahitian Noni juice. Det finns battre saker for immunforsvaret an Vit C enligt mitt vetande. Jag tog Beta Glucan med Maitake mushroom. Det finns ocksa manga orter Jag vill inte rekommendera nagot for vi ar alla olika.

WWW.Herbalhealer.com ar ett stalle som jag hamtar information fran ibland.

Alla vill hjalpa och det ar toppen.

Ha det bara bra o tillat Dig ibalnd att ha vad vi har kallar "Pittyparty". Vi kan ju inte alltid vara glada.

Jag ar 70+ ar sa jag gar mer in for kvalite an kvantite. Jag undrar om det heter sa pa Svenska.

Den 11:e firar min man o jag 40 ar i USA.

Nu skall jag titta pa Dina foton som jag hort ar bra.

Jag onskar Dig det basta.

Gunnel

2010-11-09 @ 03:32:23
Postat av: Anonym

http://www.lewrockwell.com/orig5/mercola74.1.html



http://www.holistic-medicine.dk/artikler/imterapkraeft.html



http://www.cforyourself.com/Conditions/Cancer/cancer.html#CancerProject



http://www.youtube.com/watch?v=ydDzUdJrL6M



http://www.youtube.com/watch?v=_b1GKGWJbE8

2010-11-09 @ 22:25:37
Postat av: Anonym

det var bra skrivit Malin det bästa för dig är att du tar det lungt och vet att vi alla tänker på digmåmga kramar från mormor och morfar

2010-11-10 @ 21:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0