*

Hej allihopa.
Idag har jag varit i lund och blivit röntgad igen. Jag ska få en annan strålningsapparat som tydligen ska vara bättre för mig. Man skulle inte bli lika trött och så. Så det känns skönt att dom är noga. Jag vet inte om jag berättat det men jag har fått gjort en speciell mask som man har på sig så att man ligger helt stilla. Den sitter ganska hårt så det är lite läskigt. Men det ska nog gå bra. Den 23e börjar behandlingen. vet inte varför dom ändrade igen.

Vi va på ikea sen. Kollade på sängstomme och köksmöbler. På fredag får vi lägenheten så det ska bli skönt att komma igång och börja måla. Eller ja, jag tänkte överlåta allt till alla runt omkring och bara luta mig tillbaka ;)

Jag och sofie har även bokat tid till tatuering. :) vi ska göra likadana.


vet att det ser lite skrämmande ut men en sånhär mask kommer jag ha varje gång.

Ikväll väntar mys med film med min älskade Daniel och familjen <3


Kommentarer
Postat av: Anna (ingen du känner)

Håller tummarna för dig.

2010-11-10 @ 21:09:19
Postat av: Johanna

Vad kul med tatuering! Vad ska ni göra för något?

Jag hoppas att allt går bra med din behandling!

Styrkekramar

2010-11-10 @ 21:40:06
Postat av: Caten72

Jag genomgick strålbehandling mot huvudet i aug/sept och känner väl igen den där masken. Varje vardag i 6 veckor låg man med masken fastspänd över huvudet i 10-15 minuter. Men jag tycker det gick bra, var inte så jobbigt som jag först trodde att det skulle vara. Veckorna flög förbi.



Lycka till!

2010-11-10 @ 21:55:33
Postat av: Sandra Carlsson (Pappas kusin)

Ja, den masken ser ju inget kul ut! Vilken tur att du har en sa lugn och avslappnad attityd till det - det hjalper sakert sa man vanjer sig till den fortare...



Vad kul, bade med tatuering och ny lgh!! Ja blir spannande att fa veta vad ni tatuerat sedan (om det inte e hemligt ;)... Har sjalv 2 och Mark har 4 ;) Lagenheten kan ni ju visa med bilder hur fin den blivit till slut ;) alltid kull att se vad fint andra har gjort!!



Absolut allra basta fantastiska lycka till och massor med kramar till er alla nu!!!



Oss i Singapore ;)



2010-11-11 @ 01:56:07
Postat av: Josie

Maaliin :) kom och hälsa på mig på Lutz nu när ni ändå ska kolla möbler o grejer :) din styrka är beundransvärd, helt fantastisk :* tänker på dig!

2010-11-12 @ 22:22:30
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0