frukost

Snart kommer mamma med frukost. Jag har bestämt mig för att lägga om min diet helt. socker ska tydligen ge näring till cancerceller o det ska vi inte. Jag ska bygga upp mitt imunförsvar till tusen med hjälp av c vitaminer. Så ingen ger mig socker, okej? hehe På sjukhuset har jag verkligen gödat mig själv. 2 kilo på två veckor. men men det är nog bara bra inför behandlingarna som jag ska gå igenom.  Vi ska göra allt.
jag ska föresten köpa en mindre kamera. en "mini"systemkamera kan man kanske kalla de. just för att jag lättare ska kunna dokumentera min vardag. min kamera nu är så stor och klumpig.

-
iallafall. fysiskt mår jag jättebra. jag har ingen huvudvärk. och den ska inte komma heller. e lite rädd för det men den kan glömma de. jag får cortison fortfarande som ska hålla svullnaden borta. det är ju den som gör mig till en tjock finnig tonåring. usch jag som aldrig har mycket finnar. men men. förhoppnigsvis försvinner det snart.

<3<3

Kommentarer
Postat av: BINA

Tänker på dig! Och jag älskar din inställning!!! Styrkekramar...

2010-11-01 @ 11:52:28
URL: http://olasdottir.blogg.se/
Postat av: Malin<3

Håller med Bina! Malla din inställning är så beundransvärd! Du är helt fantastisk! Med eller utan finnar är du ändå alltid snyggast! ;)<3<3<3

2010-11-01 @ 15:37:43
Postat av: Felicia Z

Började läsa din blogg för ett par dagar sedan, fick verkligen en chock! Alltid när man har sett dig, (enda från barnsben) så är det glädje man ser. Kan inte ens försöka tänka mig in i din situation som du befinner dig i men jag vill att du ska veta att tankarna finns hos dig. Sluta aldrig kämpa!!!



Massor med kramar!

2010-11-01 @ 16:03:32
Postat av: Emelie

Hej,jag har följt din blogg och jag beundrar dig verkligen. Du är en riktig kämpe.

2010-11-01 @ 16:15:05
Postat av: Hjördis Johansson

Hej Malin!

Jag hörde vad som drabbat dig och vill bara skicka massor av tankar till dig och din familj!

Kämpa på Malin!!!!!!!!!!

Hjördis från Granlundatiden

2010-11-01 @ 17:46:23
Postat av: Dan Ekberg

Hej Malin vi har följt din blogg och anade ngt när det blev uppehåll i skrivandet, men fortsätt att fightas och ge aldrig upp.Fortsätt å fota för du har bra bildsinne och det är en förmån/glädje för oss andra att kunna se bilderna här på bloggen. Många styrkekramar till er alla i familjen.

2010-11-01 @ 19:12:00
Postat av: Dajana

Tänker på er! <3

2010-11-01 @ 20:00:52
Postat av: Elna

Vilken kämpe du är Malin! Du har otroligt många som står bakom dig :)

2010-11-01 @ 20:14:43
Postat av: Joy S

Tänker på dig Malin !Och håller med så många andra ,beundrar verkligen din inställning !!, kämpa på!

skickar massor med styrkekramar

2010-11-01 @ 20:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0