Hej

Hej allesammans.
Är lite dålig på att uppdatera med orka inte känna någon press till det så jag gör det lite när jag känner för det. Jag kan meddela att fysiskt mår jag jättebra iallafall. Ingen av oss har riktigt förstått vad som händer så bearbetningen får man ta efter hand. Jag är beredd iallafall.
-
Jag har sovit hyffsat okej inatt.
Som vissa vet kanske så har jag och Daniel fått en lägenhet. Vilket ska bli verkligen jätteskönt. Den är i samma hus som sofie och jimmi också så jag har sofie precis brevid. Min älskade tvillingsyster Jätteskönt. plus att jag har Linn (vän)precis över gatan :)
Mamma och ja va på vellingeblomman idag och tittade. jättefina saker men våga inte köpa något, eftersom man inte vet riktigt hur man vill ha det. Jag tror det blir super iallafall. Det ska bli skönt att bygga upp ett litet fridfullt "paradis" nu då jag kommer va mycket hemma och trött efter alla behandlingar och så. Den 22 november ska jag börja med första strålningen. Så vi kan gå och se ladygaga som vi bestämt som vanligt så det ska bli skitkul. Längtar.

Kan inte förstå att min insamling bara stiger. Blir tårögd varje gång jag kollar hur mycket där e. Vi ska va så stolta över varandra. <3<3 Berättade för min läkare och han tyckte det va helt fantastiskt.

Ikväll ska jag umgås med mina fantastiska vänner som finns runt omkring mig. <3<3

trevlig lördag allesammans <3


Kommentarer
Postat av: Sofie

MALIN. JAG ÄLSKAR DIG mest av allt i hela vida världen, du är bäst och det finns ingen som du. Du är min sol som lyser upp detta mörker, du är bäst. Du och jag föralltid min manin panin. Vi är oslagbara! <3<3<3<3<3

2010-11-06 @ 18:59:39
Postat av: Sofie

MALIN. JAG ÄLSKAR DIG mest av allt i hela vida världen, du är bäst och det finns ingen som du. Du är min sol som lyser upp detta mörker, du är bäst. Du och jag föralltid min manin panin. Vi är oslagbara! <3<3<3<3<3

2010-11-06 @ 19:00:54
Postat av: Mamma

Underbara älskade tjejerna mina/våra!!! Ni är de finaste i världen alla tre och vi älskar er alla så otroligt mycket!! Tillsammans är vi starka!!

2010-11-06 @ 19:35:59
Postat av: Linn

Det är ett paradis för mig att ha dig mitt över gatan och Sofie snett över gatan :)

Åh vad vi ska ha tekvällar och mys mys mys :)

Vad det kommer bli bra! Är verkligen glad att ni fick den!

Åhja ladygaga, vad det ska bli roligt! Kvällen kommer bli toppen! Gud vad vi ska ha kuuuul :) :)

Insamlingen är helt otrolig, kollar den flera gånger om dagen

och den bara stiger och stiger, så himla fantastiskt!!!

Och mer ska den stiga! Tillsammans ska vi kämpa!

Tillsammans är vi hela tiden!!!

Malin du är heeelt otrolig, är så stolt över dig!

Jag finner inga ord. . Men du är heeelt FANTASTISK, en riiiiktig kämpe!!!

Jag är så glad över att får vara din vän.

jag finns vid din sida i vått och torrt, natt som dag <3

<3<3<3<3<3<3 love you fina fina finaste vännen!



2010-11-06 @ 19:36:58
Postat av: Captain

Tack för uppdateringen.Det var skönt att läsa att du mår bra.Kämpa på,du kommer fixa det här:)



Kram

//Captain

2010-11-06 @ 19:41:25
Postat av: Kajsa

Just nu sitter du här brevid och skrattar och fnittrar.

Äter en massa popcorn och myser..

Finfina tjej!

<3

2010-11-06 @ 22:28:43
Postat av: elisabeth

ni är otroliga fortsätt vi alla behöver er

stor kram

2010-11-06 @ 22:51:47
Postat av: Sara

Du är helt otrolig:) även om jag inte känner dig direkt så tänker jag på dig i mellan åt och tycker du är fruktansvärt stark!! :) <3<3

2010-11-06 @ 23:57:09
Postat av: Lisbeth

Hej Malin! Så mycket kärlek och visdom du sprider.Du är fantastisk!

Skrev svar på din undran om varför man inte ska borsta tänderna efter att ha druckit juice. Mannen som delade sina kunskaper med oss kan man nå via hans hemsida [email protected]

Han kan mycket om mat och vad som vi kan undvika för vår hälsa.

Själv dricker jag Tahitian noni juice sedan flera år tillbaka.Helt naturell, ren och innehåller vad man hittills sett upp till 300 vitaminer och mineraler.Denna juice förändrade mitt liv,trots att jag är frisk,jag visste inte jag kunde öka min livskvalitet,i jämförelse var jag var då. Den är klassad som mat i EU,så alla ska kunna dricka den.Det har varit viktigt för företaget att inte läkemedelsindustrin eller hälsokost branschen skulle sprida den.Därför är den absolut ren mat. Vill du ta del om mera hjälper jag dig.Ljus och kärlek till Dig Malin /Lisbeth

2010-11-07 @ 11:25:29
Postat av: Maria Hagberg

Hej!

Fick länk till din blogg som kommentar i min. Känner verkligen med dig. Ska följa dig på din resa och hålla alla fingrar och tår.

Kram Maria

2010-11-07 @ 20:47:22
URL: http://anhorighjarntumor.blogspot.com
Postat av: Marina Holmgren

Hejsan!

Pressa dig inte till något som där inte finns kraft till.Men tack för att vi får veta att du står ut!

Grattis till lägenheten,bara njut!!

Visst är det gott med familj och goda vänner omkring sig,det behöver man när livet "vacklar"

och känns bräckligt.

Det var det som gav mig styrka och mod att kämpa vidare.kram

2010-11-07 @ 22:32:45
Postat av: Magnus Lord

Hej jag råkade se din blogg bli omnämnd på en annan blogg, en vän till mig har samma diagns som du. Jag vill bara ge dig och dina anhöriga en styrkekram och önska er all lycka!



Kämpa på!



/ Magnus



2010-11-07 @ 22:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0