Hemma hos Linn

Hej allesammans
Just nu sitter jag hemma hos Linn. Hon är födelsedagsgris idag så det är ingen vanlig dag, det är kalas :)
Så bra josse och veta de om juicen, tack det ska jag verkligen!

Snart får vi helt tillgång till lägenheten så då kan vi börja måla och fixa :) lägenheten är väldigt mörk nu. Typ lila, svart, gtått och sånt :S Så vitt ska det bli :) älskar vitt. så får detaljerna ha färg på sig istället.

Louise, jag tror inte att man hade kunnat ta bort tumören om man hade upptäckt den tidigare. jag vet somsagt inte. Kanske, kanske inte. Men med tanke på att den är "obotlig" så tror jag inte det. Denna form av tumör kommer oftast tillbaks även om den hade gått att operera bort. För er som inte vet och undrar så heter den Glioblastom.

trevlig kväll allihopa.
Älskar er <3

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej baby! Har suttit nu ikväll och försökt läsa på om Glioblastom, känner mig rätt förstörd, men, du är så HIMLA stark, du kommer klara detta, INGEN kan ge någon en tid att leva, precis som du sa, och inte till Malin Cammerö! Du ska klara detta galant, leva många många år, tillsammans med daniel och oss. Kommer alltid finnas vid din sida Malin, ska försöka ta lite mer ledigt härdanefter så jag kan hälsa på oftare. Vill bara finnas där få dig. Peppa dig, positiva tankar hela tiden, låt inget negativt påverka dig, tänk glada tankar :)! Jag älskar dig sååå!!!!

2010-11-08 @ 23:19:08
URL: http://lovisaarkenlund.blogg.se/
Postat av: Suzanne Johnsson Persson

Hej Malin. Jag läste oxå om Gliablastom igår och tror absolut inte jag var ensam om det. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag tror verkligen man kan komma långt, väldigt långt med en positiv inställning och kämpaglöd.Du imponerar verkligen med din ärlighet och uppriktighet här på bloggen.Vi i familjen håller stenhårt på dej.

Stort grattis till lägenheten! Jag håller med dej om den vita färgen :)

2010-11-09 @ 10:15:20
Postat av: Johanna Borg

Hej Malin!

Din blogg inspirerar verkligen! Du är otroligt stark och det kommer man långt med. Du kommer att fixa detta och vinna mot "monstret i påsen", det är jag säker på.

Styrkekramar!

2010-11-09 @ 19:55:04
Postat av: Johanna Borg

Hej Malin!

Din blogg inspirerar verkligen! Du är otroligt stark och det kommer man långt med. Du kommer att fixa detta och vinna mot "monstret i påsen", det är jag säker på.

Styrkekramar!

2010-11-09 @ 19:56:08
Postat av: Eva

Hej Malin, jag hittade din sida nar jag letade efter "glioblastom". Min älskade syster dog 19 december i samma sjukdom. Jag har varit med henne under hela tiden och tankte att jag kanske kan vara dig till hjalp pa nagot satt om det ar nagot du vill veta eller funderar over. Alla personers sjukdomssituation och prognos ar helt olika beroende pa sa mycket, aven sant vi inte vet sa man kan inte jamfora, men kanske kan jag vara till lite stod for dig eftersom jag foljt pa mycket nara hall den har sjukdomen. Jag bor i Belgien (men min syster bodde i Sverige) sa det ar darfor jag har lite svart att satta prickar over bokstaverna :) hoppas du forstar vad jag skriver anda. Jag skickar dig styrka, mod, hopp. Du verkar vara omgiven av familj o fina vanner, det ar viktigt och till stor hjalp. En stor kram till dig och ett Gott Nytt Ar! Hor garna av dig. Eva

2011-01-02 @ 17:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0