http://iaan.blogg.se/

  

http://iaan.blogg.se/ <<<---klicka här <3






Hejsan alla. <3 Lägger upp länken till Belindas hemsida här så ni kan titta på de fina som hon gör/ gjort. <3

idag har jag mått bra. Det va mer morgonen som va jobbig med högerknäet. men det gick över efter några timmar med panodil o voltaren. Så det blev faktiskt en runda på ikea med jimmi, daniel, susanne och sofie. Vi köpte en hel del ljus. Med änglar. Det känns så bra att köpa änglar. Änglar finns <3 Dom vakar över och skyddar oss allihopa.
Det blev köttbullar och varsin lussebulle i restaurangen också. Sen åkte vi tillbaka  till trelleborg för en runda på julskyltningen och handla in våra traditionella pepparkakor med glasyr från palmblads. Sen åkte vi hem för glögg och mys hos sofie o jimmi.
Imorn kör vi igång med strålning igen. klockan 13 ska vi vara i Lund. Jag hoppas att det går bra. vill ju se fram emot att ligga där.

Har bestämt mig för att kanske gå till gymmet för att gå på bandet, eller gå till badhuset för att simma en gång om dagen. tror det e viktigt att hålla igång.

Är ganska rädd för det här med kortisonet och diabetes. Vill verkligen in få diabetes pga av det. Har inte koll på hur mitt blodsocker ligger till nu för att jag är hemma men jag är ganska rädd. Allt är så svårt att hålla reda på. Huvudet hänger inte med. Jobbigt är det :( tider hit och tider dit och tabletter bara svävar överallt jag tittar. tur jag får hjälp.

Hoppas ni kan sova mina änglar. <3 vi ses i drömmarna.


Kommentarer
Postat av: Nathali

Tänker på dig varje dag! Du är så modig snäckan. <3

2010-11-30 @ 06:14:07
URL: http://nathalim.blogg.se/
Postat av: Jenny Pariola

Så fint, jag ska genast beställa också! :)

2010-12-01 @ 17:36:32
URL: http://jennypariola.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej Malin!

Du har ingen aning om vem jag är, så du tycker kanske att detta jag nu skriver är jättekonstigt. Men jag ville ändå skriva det, eftersom att jag hoppas att det kanske kan hjälpa dig lite på något sätt. Jag är ungefär tre år yngre än dig, och gick på en skola i Trelleborg, där vi hade gemensam skolkatalog med din och din systers. Detta kan låta konstigt, men varje gång som jag såg dig och din syster i den där katalogen, så tänkte jag alltid:"Tänk om man ändå vore så vacker." För det tycker jag verkligen än idag, ni är så fruktansvärt vackra båda två.



Så när jag nu fick höra om det hemska som har hänt dig, så gick jag såklart in här och läste på din blogg. Och jag måste säga, att efter att ha läst ett par inlägg, så förstår jag att du inte bara är vacker. Du är också så otroligt stark, och så otroligt modig. Jag vill att du ska veta, att fast jag inte känner dig, så hoppas jag innerligt att allting ordnar sig för dig. Jag tänker på dig, och det vet jag att jag inte är ensam om. Du är en verklig inspirationskälla<3

Ta hand om dig

//Frida

2010-12-01 @ 19:55:15
Postat av: Johanna

Hej Malinpalin min : ) Detta skriver jag i hopp om att det är en liten tröst i din rädsla.. Jag tror och hoppas verkligen att du slipper diabetes, men och det ett stort MEN det är inte farligt när man väl lärt sig och kommit in i allt..plus att det finns olika typer (som du säkert läst dig till) av diabetes. Och det finns många i närheten som kan hjälpa och lära om så blir fallet, tror detta blir en liten del i det hela när du är klar med allt.. Nu hoppas och håller jag alla tummar jag har för att du ska slippa detta! Oroa dig inte mitt snuttegull <3

2010-12-04 @ 19:53:15
Postat av: Suzanne Johnsson Persson

Malin, du är Malin och det är fantastisk, du är du, du är den du är. Tänk på dej själva så mycket du kan.Du måste få komma först.

Jag har diabetes sedan 37 år och jag mår bra!! Oroa dej inte för diabetes,får du det, så får du det och det är inget farligt. Det enklaste är nog att acceptera fakta.

Jag tycker du är en fantastiskt klok tjej. Livet kan vara tufft och inte alltid rättvist men inte kan man påverka allt men mans ska kämpa och aldrig ge upp. En fighter kommer långt, hur långt som helst.

2010-12-05 @ 03:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0