Pannkakor med sylt.

Hej allesammans.
Idag började dagen med frukost på avdelningen. I natt har jag väl sovit okej, förutom att jag måste gå och kissa typ 5 gånger varje natt. Kortisonet gör att kroppen samlar på sig mycket vätska så det är väl därför. Nu ska vi dra ner på det så jag hoppas att det blir bättre.
Efter det va det dags för tredje strålningen. Jag va hur lugn som helst och såg nästan fram emot att ligga där. Men det va fruktansvärt. Masken spände, bakhuvudet tyckte, ryggen värkte, armarna vek sig liksom på fel håll. usch. men direkt när det va färdigt så gick allt över fort. så det va skönt. jag va riktgti nära att trycka på nödlampan hela tiden, fast då måste man börja om från början igen och det skulle jag banne mig inte göra. Så det gick till slut. hoppas verkligen det är mer som vanligt imorn.
Sen efter har jag varit här på mc-huset med mamma och daniel. mormor o morfar va här och vi åt god middag. sen kom pappa, julia, sofie och jimmi och då åt vi pannkakor :) efter det blev det en middagsvila sen har vi bara mysat framför tvn. Jag ska snart upp på avdelningen sen och lägga mig. Känner mig ganska trött efter strålningen. men inget illamående eller huvudvärk så det är bra.
Jag har fått mitt smycke av Belinda nu. SUPERDUPERfint:)<3 nu ska jag bara hitta var jag ska ha det. runt halsen hänger redan en skyddsängel och ett hjärta m.m. Men jag ska använda det hela tiden! <3
Imorn får jag kanske komma hem. Jag hoppas verkligen det.
Föresten så fick jag en annan berlock från en läsare som verligen va jättefint. En jättefin hästsko som ska ge mig tur, som gett henne tur i jobbiga situationer. En ära <3 Tack!
Nu måste jag gå upp innan dom efterlyser mig men jag skriver mer imorn och berättar hur allt gått.
Ni får sova så gott allihopa. <3<3 Älskar er.

Kommentarer
Postat av: Malin

Du vet det redan men säger det igen, du är grym!!!!!

2010-11-25 @ 20:50:39
Postat av: Carolin

Jag hämtade också mitt hänge från Belinda idag. Hänger redan i halsbandet och får turas om med änglen som jag hade sen innan :)

Skönt att höra att du inte känner av så mycket biverkningar. Fortsätt kämpa, du är stark!!

2010-11-25 @ 21:56:06
Postat av: Annica

Du är min idol, Malin! Fortsätt kämpa och tappa aldrig din positiva inställning. Bästa, finaste!! <3

2010-11-25 @ 22:28:07
Postat av: elisabeth

hej Malin har nu köpt en skyddsängel. Det borde alla göra en jättefin julklapp och en god insats

ha det gott och var rädd om dig fantastiska tös.

2010-11-27 @ 09:58:00
Postat av: Mormor och Erik

MALIN du är den underbaraste tjej som vi känner, din styrka och energi skall hjälpa dig att bli frisk igen. Våra tankar är hos dig varje dag. Sänder våra varma adventshälsningar och en jättekram till dig vår kära Malin.

2010-11-27 @ 13:13:09
Postat av: Tina

Du verkar vara en dj*a tuffing Malin! Jag tänker mycket på dig och blir så glad när jag läser din blogg och känner att du andas en så positiv anda. Den kommer att ta dig långt. Malin-Monstret 1-0

2010-11-28 @ 17:13:57
Postat av: Anna-sara

Har precis avslutat mina 30 strålningar och känner igen mig SÅ IN I dina upplevelser av första gångerna!!



Masken är ett tålamodsprov!!

2011-03-04 @ 16:05:25
URL: http://mellanrum.webblogg.se/
Postat av: Anna-sara

Har precis avslutat mina 30 strålningar och känner igen mig SÅ IN I dina upplevelser av första gångerna!!



Masken är ett tålamodsprov!!

2011-03-04 @ 16:07:39
URL: http://mellanrum.webblogg.se/
Postat av: Angelica

Nice blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-13 @ 02:43:44
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0