Söndag

Hej vänner. Idag är det söndag och ännu en dag har gått. Tiden går väldigt snabbt. Har ingen koll på varken tid, datum eller dag.
Ikväll har martina varit nere från stockholm och hälsat på, så det blev tacos hemma hos sofie med trevligt sällskap. :) Fick en jättefin ring av martina med ett fint budskap "live one day at a time and make it a masterpiece" och det ska jag verkligen göra.
Tack linda och daniella också för dom fina blommorna. <3

Lisbeth den här juicen Tahitian Noni jag har fått en flaska av en god vän och tänker fortsätta beställa den då den ska va jättebra. Den kommer nog göra väldigt gott sen.

Längtar verkligen tills vi får komma in i lägenheten. Börja måla och fixa :) Är så glad att det är så nära Sofie. <3


<3<3<3<3
tack för att ni finns allihopa
Tack ni som skriver i kommentarsfältet. Här kommer massor av kramar tillbaka!
Snart ska jag köpa min kamera och då kommer jag säkert lägga ut lite bilder då och då med. Somsagt delar egentligen inte så jättemycket här i bloggen men vill ändå uppdatera er lite. <3


Sov gott <3

Kommentarer
Postat av: Dannebanne

FINAST!! <3 Längtar.. SAMBO ;)

2010-11-08 @ 01:31:02
URL: http://www.dannejynsson.se
Postat av: Elisabet Roslund

Hej!

Jag vill gärna skicka en hälsning till dig och önska dig allt gott!

En mammatillmamma hälsning

vill jag också skicka till din mamma, jag ver hur det känns.

Kram/Elisabet

2010-11-08 @ 07:53:23
Postat av: lovisa

Så himla mysigt! Vet att det känns jättebra att ha Olivia precis övergatan så vet hur det känns att ha twin nära, och det ska du absolut ha, saknar dig massvis och hoppas vi ses nu snart!! PUSS

2010-11-08 @ 09:59:35
URL: http://lovisaarkenlund.blogg.se/
Postat av: Ronnie

Du är en krigare Malin.

Detta klarar du med den styrka som du har inom dig.

2010-11-08 @ 10:48:37
Postat av: Daniella

Det var bara en liten sak men för att visa att vi också tänker på dig, du har säkert redan fått en massa blommor men vi tänkte att den kan du ha i din nya lägenhet! :)

Man blir verkligen glad av att läsa hur man kan vara så positiv som du är! Du sprider verkligen positiv energi med din blogg och din insamling!

Fortsätt kämpa som du gör :)

2010-11-08 @ 11:11:41
URL: http://daniscos.blogg.se/
Postat av: Josie

Min mamma säljer också Noni.. Hon och min mormor började med det för ett antal år sedan. Så säg bara till om du vill beställa av henne så säger jag till <3

2010-11-08 @ 13:05:55
URL: http://jrosvall.blogg.se/
Postat av: louise

Om de hade upptäckt din tumör tidigare, hade man kunnat bota den då?

2010-11-08 @ 13:15:23
Postat av: Anna Aall-Flood

Hej Sofie!

Vi känner inte varandra men har lite samma umgänges krets,

Kan inte låta bli att bli bli väldigt berörd av din blogg.. Beundrar

dig verkligen! Men egentligen tänkte jag tipsa dig om att jag har hört av mina professorer att kiwii nästan innehåller mer c-vitaminer än apelsin, tänkte att det kan vara bra att veta med tanke på dina ändrare kost! Sköt om dig!

Kram anna

2010-11-08 @ 13:42:13
Postat av: Anna Aall-Flood

Ursäkta felskrivningen, menade såklart "hej Malin"! :)

2010-11-08 @ 13:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0