17/10-10 27.38

Hej allihopa. Just nu har jag precis blivit förflyttat till "ÖVA" en övervakningsavdelning. Just för att de ska har bättre uppsyn över mig. Där var tydligen inte tillräckligt många sköterskor på min andra avdelning inatt. Så jag flyttades enbart för att här e fler folk, hela tiden.
-
Just idag mår jag också bra, mådde bra igår även. Här e släkt och vänner hel tiden, så det känns skönt. För då tänker man på andra saker.
-
Har precis fått cortison nu för en stund sen. ( det som ska minska svullnaden )
-
det vi vet nu är att man måste får ner svullnaden för att kunna se exakt hur pass stor " den" är. Tydligen sprider den sig lite över på andra sidan också av hjärnan. Men dom ska vara bäst i världen i lund så jag hoppas dom får bort skiten.
-
Jag ska röntgas igen på onsdag eller torsdag så dom kan se hur det går för svullnaden. Svullnaden är just nu så stor att den är i "vägen" för operationen så den måste gå ner först innan man kan göra något ingrepp. Alltså vet man inte riktigt hur den ser ut heller. Äntligen har Linn kommit hem. Har saknar henne så mimla mycket.
My har också varit här med jättefina örhängen som jag fick, tack igen :) och tack winis, Louise och Nattis för dom jättefina blommorna <3<3.
Jag hör av mig snart igen  så fort jag kan. kan tyvärr inte ha datan i detta nya rummet men ska skriva så ofta jag kan.
nu ska jag äta bifffståganof :)
puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Lilla kära du! Vem kunde ana det här när vi träffades för en vecka sedan och diskuterade min gamla lågstadiefröken??? Tänker så på dig hela tiden (och så klart resten av din familj), det gör så ont i mitt hjärta! Krya på dig kramar från Emilys kund förra måndagen!

2010-10-18 @ 20:02:39
Postat av: Malin

Tänker på dig malin!

2010-10-18 @ 21:25:26
Postat av: Johanna

Jag ska kriga för dig, stå vid din sida och knuffa bort allt negativt. Tillsammas är vi starka och tänk så många du har i din armé, som krigar med dig, står bakom och framför dig! Vi ska hjälpas åt över alla hinder.. Detta vinner du, en armé av viljestyrka, hopp och kärlek! <3

2010-10-18 @ 22:28:03
Postat av: Matilda Relli

Tänker på dig hela tiden! Förstår om du känner dig rädd och ledsen. Men du kommer ta dig ur detta, det måste du. Försök att tänka positivt, det kommer man långt med!! Kraaaaaam

2010-10-18 @ 22:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0