19/10-10

Hej mina vänner. Sitter just nu i ett sällskapsrum, får sitta här eftersom jag bara får ha två åt gången på rummet + att intrenet kan förstöra marskinerna i rummer., så de e tur att dom har sånna här rum.
Idag har dom röntgat sofie också. Mest av säkra skäl plus att det ska kännas skönt för alla i familjen. vi är ju trots allt enäggstvillingar och delar på många gener. så det känns skönt.
-
Dom har ökat min cortison ännu mer nu. just för att få ner svullnaden så fort som möjligt. tydligen kan man se i mina ögon också så dom lyser i dom hela tiden. är tydligen också lite svagare i mina vänstra sida också (ben, hand arm)
-
De har väckt mig regelbundet hela natten och lyst mig i ögonen. inte det skönaste klockan 3 på natten. det måste göras så det spelar ingen roll .. har nog 5 prickar på varje finger hehe. dom kollar ju blodsockret hela tiden eftersom cortisonet höger det mycket. Det bubblar som tusan i magen också. Daniel får ha gasmask haha. Fast det va nog ganska luftfritt sån tur va.
-
Just nu har jag min moster här, mormor, mamma, Malin J och sofie. Daniel e med jimmi. Vet inte rikritgt vad dom gör men dom skulle nog gå en liten runda, äta duscha m.m.
-
Det känns skönt att ha nån här. Då tänker man på annat.
-
låg o kolla på top model igår med sofie brevid mig i sängen. idag är det desperate housewives. :)
-
somsagt så mår jag bra just nu och det värmer så mycket av att ni alla tänker på mig. <3 ni e bäst.
Först va jag lite så om jag skulle berätta för alla, men tänkte att det ändrar ju inte min situation ändå. Plus att vet en så är det lätt att historier vrids lätt. därför tänkte jag att jag skriver här så kan ni alla läsa hur det ser ut.
kommer inte på så mycket mer vad jag ska skriva för tilfälligt eftersomvi inte vet så mycket egentligen. Men jag kommer iallafall flyttas tillbaka till trelleborg igen efter operationen. sen vet vi inte hur många dagar jag blir i lund. Jag kanske ska få cellgifter också. men som sagt vet man inte 100 än. Så där rök odlingen av mitt långa hår. Men det växer ju ut.
Jag kommer höra av mig så fort jag kan. mamma skriver nog också lite på sin facebook och uppdaterar till er.
-
mammas nummer e också 0708156703 så skicka ett sms till henne om ni vill komma och hälsa på <3<3
Saknar er <3

Kommentarer
Postat av: cassandra

Skönt att det händer saker så fort som möjligt, det lugnar en lite. Snällt att röntga sofie också så den oron kan läggas åt sidan! Kul att du har sällskap stup i kvarten med :) ja håret är ju det sista av dina bekymmer och du kommer vara vacker i vilken frisyr du än har! :) jag kommer gärna och hälsar på dig så fort jag kan igen! Tills dess, ha det bäst och tänkt positivt girl! :) älskar dig <3

2010-10-19 @ 12:55:01
URL: http://caszandra.bloggsida.se
Postat av: Lotta (fd Ericsson)

Hej igen!



Det är så skönt att höra (läsa) att du har modet uppe. Jag läser varje dag i din blogg och det känns ganska skönt att kunna följa dig här.

Håll humöret uppe!!

Kram Lotta

2010-10-19 @ 14:26:03
Postat av: Sofia

Du är så stark Malin! Och oroa dig inte för cellgifter för du passar så bra i vilken frisyr som helst!! Det gör du verkligen! Du kommer klara det här!

2010-10-19 @ 17:58:37
Postat av: Madeleine & Amanda Heurlin

Vi tänker på dig!

Kramar

2010-10-19 @ 19:06:43
Postat av: cassandra

Vet du vad du måste göra, du måste lyssna på bra, peppande musik! Musik får en alltid att må bra! :) snälla gör det! :) satt och diggade till taio cruz - dynamite och blev lite tårögd för jag tänkte på dig (vilket jag gör största delen av dygnet numera) och tänkte att du kommer fan klara det, det vet jag och det gjorde mig så jävla glad! :) så sätt på den låten några gånger för min skull :D I'm gonna take it all like I'm the last one standing! Higher overall like I'm the last one landing lalalaa.. You go girl! <3

2010-10-19 @ 20:26:56
URL: http://caszandra.bloggsida.se
Postat av: Fanny johansson

Hej Malin, och alla runt omkring dig. Jag känner inte dig, men jag tror att du kanske vet vem min syster, Frida, var... Oavsett så vill jag bara skriva att jag tänker på dig och alla runt omkring dig. Jag tror att du gör helt rätt som skriver din historia här på bloggen, för din egen skull och för andras. Det finns inga ord som är tillräckliga, jag vet det så därför säger jag bara: Styrka!!

2010-10-19 @ 21:09:37
URL: http://fanni.blogg.se/
Postat av: Ida Ekberg

Hej Malin!

Oj, jag är chockad. Läste nyss allt du skrivit här och jag hoppas innerligt att det går bra. Fortsätt kämpa! All lycka till dig och familjen!

många kramar, Ida i Helsingobrg.

2010-10-19 @ 22:59:53
URL: http://nystanetida.blogg.se/
Postat av: Anne

Malin, STOR STYRKEKRAM!!!!!!!!! DU klarar detta. DU är inte ensam, tillsammans fixar sig allting! Tror på dig! Kram!

2010-10-19 @ 23:54:18
URL: http://annenimtoft.blogg.se/
Postat av: julia c

hejj malin jag vaknade i morse av att jag var förkyld :( tämt i näsan achooooo ;D jag får ju tyvär inte komma och hälsa på då men vi kan väl prata via telefon eller något ?<3 jag saknar dig super mycket så fort jag e bra igen så ska jag springa upp till dig och ge dig en bamse kram ....JAG ÄLSKAR DIG <333333333333333333333333 min malin kram julia <33

2010-10-20 @ 08:56:16
Postat av: Maria

Hej gumman blev väldigt ledsen när jag fick höra att

du är sjuk. Tänker på dig varje dag.

Du kommer att klara det.

Många kramar från Maria och Anna

2010-10-20 @ 15:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0