20/10-10

Hej mina änglar. <3
Vill bara berätta för er att jag mår bra. Lite nervös bara men det ska nog gå bra. Dom har erbjudit mig att prata med kurator om jag vill så kan väl säkert vara bra. Har väl egentligen alltid varit en sån person " äsch, jag klarar mig" men det kan nog va skönt.
-
Vill föresten tack alla så himla mycket. Ni gör mig så stark. Sofie kallar er min lilla arme som står bakom. Mina soldater <3
-
jag blir hämtad kvart i 9 imorn av en ambulans som ska köra oss till lund. jag ska ligga på avdelning 26. barn och ungdomsavdelning tror jag det va. det stod att dom hade bröstmjölk, barnmat och välling. nice :) Är barnmaten som i hipp hipp så e det lugnt! haha
Just nu sitter vi och äter naturgodis och pillar lite vid datan. Jag bara äter o äter inte konstigt mitt blodsocker är uppe i taket hela tiden.. Sa innan dom nog får får rulla mig ut här ifrån. Biskvier, kanelbullar, gott och blandat, kexchoklad, naturgodis, pommes, usch ja. plus att jag inte förbränner en enda kalori så ja.  Fast johanna kom nu och hjälper mig med lite av naturgodiset :)
Tack så jättemycket också för alla fina blommor, kort gosedjur, allt. Ni är bäst. värmer så <3 ni skämmer bort mig alldeles för mycket. <3<3
Hälsningar från oss alla till er alla en riktigt god kväll <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Linn

Malin Malin Malin... Jag vill vara med er nu!

Sjutton också att jag blivit förkyld... Jag får helt enkelt vänta med att träffa dig till jag får! :)

Du ska bara veta att jag tänker på dig varenda sekund och lite till! 

Du är bara så underbar, och tillsammans du med din armé fixar vi detta! Åh kan du så ring mig gärna ikväll, hade blivit så oerhört glad om du kunnat det, så vi kan prata lite! <3 

Du är bäst Malin! Vi hörs och ses!

Puss kram, I LOVE YOU! 

Förresten gud vad gott det lät med allt onyttigt, det gillar vi ;) 

Jag är med dig hela tiden, du är en kämpe!! <3

TILLSAMMANS KLARAR VI ALLT!!!

2010-10-20 @ 21:33:27
Postat av: Annicaa

Ni är så fina och det är så härligt att se en massa glädje! Det är den som ska ta dig igenom detta, Malin! :) Skickar maaaaassa kärlek från skogen i småååland!

2010-10-20 @ 21:44:15
Postat av: sofie

<3<3<<3

2010-10-20 @ 21:59:15
URL: http://sofiearndt.blogg.se/
Postat av: Dan Ekberg

Hej Malin jag vill ansluta till din lilla arme, jag har med assistans från Ida kollat på din blogg från och till, bl.a. på dina fina bilder. Jag läste igenom och är precis som alla andra chockad. Har pratat med Gösta idag också, och kommer att fortsätta höra av mig till dig och er alla. Fortsätt kämpa på Malin så fixar det sig. Kramar från din "Din Helsingborgsarmé "

2010-10-20 @ 22:33:49
Postat av: Madde

Du klara ALLT hjärtat. Vi står bakom dig, varje sekund. Dem är underbara på barn och ungdomsavdelningen.. Där låg jag också. Dem kan sin sak!! Ring om du vill fråga, gråta, vad som.. Jag vet ju hur det är! Tror att det är bra att gå till kurator hjärtat, man kan se hur det är lite! Se vad dem säger och så. :) MASSA KÄRLEK!!

2010-10-21 @ 00:29:13
Postat av: Kajsi

Säger hejja!

2010-10-21 @ 05:41:19
Postat av: Helen fr Anderslöv

Hej Malin!



Du vet inte vem jag är så vill förklara att din mamma o jag gick i samma klass på gymnasiet i Trelleborg 81-83...Jag tänkte ansluta mig i din stora armé för det behövs säkert lite mammor som ska kan vara med o hålla ordning i din stora arme. Både du o hela din familj finns i mina tankar och jag vet att när man är så här många blir du jätte stark och nu håller vi ihopa pch kämpar tillsammans. Du har den bästa familjen du kan ha och dina vänner kan jag inte räkna för så många har du. Ha det bäst o blogga på för här har den en trogen läsare. Efter regn kommer solsken....jag vet det gör det...Styrkekramar till dig..GO MALIN,GO MALIN..... All kärlek o tyrka till dig vännen <3<3<3

2010-10-21 @ 07:04:07
Postat av: Malin

Min Malla! Du klarar allt! Det tvekar jag inte en sekund på! Du finns i mina tankar hela tiden! Önskar att jag kunde sitta där hos dig varje sekund, men som tur är har du Teddy, han håller koll på dig från mig, så varje gång du vill ha en kram så kramar du honom så hårt du kan så får du tillbaka en massa kramar från mig (han och jag är liksom conected;))! Om du vill skratta, gråta eller bara prata om vad som helst mellan himmel och jord, så vet du att jag alltid finns här för dig. Love you<3 <3

2010-10-21 @ 10:19:36
Postat av: Malin

Min Malla! Du klara allt det vet jag. Du finns i mina tankar hela tiden och jag önskar att jag hade kunnat sitta där hos dig varje sekund. Nu kan jag ju inte det, men som tur är har du ju Teddy hos dig, han håller koll på dig åt mig, så vill du ha en värmande kram så kramar du honom så hårt du kan så skickar jag tillbaka tusen kramar till dig (Teddy och jag är liksom conected förstår du;) )! Om du vill skratta, gråta eller prata om vad som helst mellan himmel och jord så vet du att jag finns här för dig dygnet runt! Du, jag och resten av din underbara armé ska slå detta, tillsammans! Love you <3<3

2010-10-21 @ 10:30:02
Postat av: Susanne

Hej Malin!

Har inte hälsat på dig i veckan, vill inte riskera att smitta dig, men vill skicka en liten hälsning så länge... Du är med mig hela tiden i mitt hjärta (Det är ni alla tre - för mig är ni "mina" med ju ;o) ). Skulle så gärna kunna bokstavligen ge dig ääännu mer styrka och inte bara ord...men det här fixar du, tjejen, tro på dig själv.

Massa kramar

2010-10-21 @ 16:07:30
Postat av: Nathali

Hej Malin tänker på dig!

Min hand finns här hela tiden och jag har en här hemma som får tankarna att lyfta från marken! Vi kommer gärna förbi när det passar dig. Läser din blogg typ 20 gånger om dagen fast att det är samma inlägg jag läser om och om igen. Massa massa kärlek och pussar ..eller dysch som Lucas kallar det till er<3

2010-10-21 @ 20:19:06
URL: http://nathalim.blogg.se/
Postat av: lovisa

Tänker på dig hela tiden Malin, kämpa på, vi finns vid din sida hela tiden, och det är bara att höra av dig om du behöver något! Hoppas att jag kanske skulle kunna hälsa på nästa vecka tors eller fredag, om du kan. Men hör av mig då och ser var du är. LOVE U!

2010-10-21 @ 21:03:40
URL: http://lovisaarkenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0