22/10-10

Hej alla fina <3
Det är jag (sofie) som skriver idag igen. Dagen började med att jag tog mammas bil in till jobb i hopp om att jag kanske skulle kunna få hälsa på Malin idag. Visste att det inte alls var säkert. Biopsin började runt nio tiden. Pratade med mamma strax innan och då sa hon att Malin sov gott och de hade börjat sätta igång. Ringde mamma mellan varven och frågade ut hela tiden. Det tog ca tre och en halv timme sen ringde en sköterska till mamma och sa att hon var vaken. Hon mådde bara bra, men var såklart lite dissy efter det hela.
Men allt har gått bra och mamma frågade dem om jag fick lov att komma och hälsa på, och det fick jag. Så innan jag körde till Lund från jobb så sprang jag snabbt in på hemköp och köpte baby bell ostar som Malin tycker så mycket om. Sen kom jag in till Lund och letade upp mamma Micke och Julia som befann sin på Ronald mcdonald huset (övernattning/hotell) för anhöriga. De hade lagat lite mat och sen tog jag en snabb dusch för att inte riskera ha en massa baskelusker på mig.
Sen ville jag bara upp till Malin och vara med henne. Hon ligger uppe på NIVA som ligger på 10nde våningen, så hon har fantastisk utsikt. Där låg hon och sken som solen själv. MIN ÄLSKADE MALIN <3<3 så himla fin hon är. Hon mådde hur bra som helst fast hon hade lite ont bara där de hade varit och opererat. Vi kollade på idol tillsammans, hon hade fått en sån minimini tv men det var hur bra som helst. tittade inte speciellt mycket utan snackade bara massa istället. Berättade för henne hur mycket ni alla hälsar och tänker på henne. Hon hade två nålar i vänstra armen och en i högra som hon svor lite åt. Hon hade tagit av madicken på junibacken bandaget och var lite tuffsig i håret av det här sterila tvålet. Men det fixar vi lätt som en plätt sen malla.
Jag och Malin kom fram till att vi tyckte Minnah var bäst i idol ikväll.
Förmodligen kan de få fram ett svar redan på onsdag, så då får hon ligga kvar här tills dess, men att hon kanske får komma ut lite i friska luften och komma hit här på Ronald mc.. och vara med oss. Här är jättefint och känns mer som ett hem än all den miljön hon fått vara i nu dessa dagarna. skönt och se lite annat också.
Såg färdigt idol med Malin sen gick jag ner här till mamma och Julia. Ville inte släppa taget om henne, jag kramade henne hårt och länge och pussade henne på pannan och sa att jag älskade henne mest av allt och ännu mer än så. Sen vinkade vi hejdå och formade våra händer som hjärtan till varandra, sov gott inatt älskade Malin <3<3
Imorgon ska jag försöka jobba och då kommer folk hit och hälsar på Malin då hon blir förflyttad till sitt "egna" rum. Så det är nog bara bra om här inte är för mycket folk samtidigt.
Jag älskar dig så mycket min Malin, och du är så himla duktig, allra käraste finaste mest fantastiska syster <3 du och jag <3

Kommentarer
Postat av: Malin Palm

Lika fint inlägg i bloggen igen <3

Tankarna är med er verkligen hela tiden!!

2010-10-22 @ 23:56:31
Postat av: Annica

Vet ingen syskonkärlek som är finare än er! Det finns inga tvivel på att Malin tar sig igenom detta när hon har ett sådant fantastiskt stöd som dig, Sofie! <3

2010-10-23 @ 00:45:09
Postat av: Helén Carlström

Vilken syskonkärlek...våra tankar är hos er hela tiden! Kramisar

2010-10-23 @ 00:46:20
Postat av: Johanna

Kan se hennes tuffsiga hår framför mig : ) Allt klär en skönhet! <3 Detta kommer att bli bra!

Jag och Cassie tänkte titta förbi senare idag om Malin orkar!

Ni är så fina, båda två!! <3

2010-10-23 @ 09:50:58
Postat av: Malin

Håller med Annica! Det finns verkligen ingen som har den syskonkärleken ni har! Ni är så fantastiska båda två och jag är så lycklig att ni är i mitt liv! Världens bästa twins! Älskar er så mycket och tänker på er hela tiden! <3

2010-10-23 @ 14:56:15
URL: http://maouliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0