24/10-10

HEejsan allihopa.
Nu sitter jag här nere där mamma o julia bor. Julia körde mig hit i rullstol. Hon skulle tvunget får mig att se handikappad ut också haha, men slapp gå så jag klagade inte. man är ändå lite snurrig/har alltid vatt haha. Riktigt skönt att få frisk luft. Har inte varit ute på typ en vecka ju.
Vi sitter och lyssnar på maroon 5 nu. Den nya skivan är så bra. "hands all over". Lyssna på den!
Om ni vill veta en lite nasty sak också så sitter jag här med mitt kiss i en påse brevid. haha sjukt att jag inte kan kissa liksom. Har inte gjort nummer "2" sen typ torsdags heller. Var tar allt vägen? mysterium.
-
Vet inte riktigt så vad jag ska skriva hmm, ..opererades ju i fredags. Dom tog en bit av tumören för att analysera den. så dom har rakat lite av håret på ena sidan. men inte mycket. Lär blir mycket sen, allt kanske. men men, de e ju bara hår. får troligen svar på onsdag. Så jag är lite nervös. men ni hjälper mig tänka positivt. ni är bäst! detta klarar vi tillsammans. <3 Tack än en gång för alla blommor och presenter.
-
Matilda, stefan, malte och maja kommer snart och ska hälsa på :) här e stort leksrum så maja kommer älska det.
Daniel har sovit hos mig inatt. Han är vid min sida hela tiden. Han är världens bästa, min danjel. <3 Min ängel, min prins
.jag och sofie i danmark :P

Kommentarer
Postat av: Kerstin Hedgren

Världens största kram till dig, Malin. Tänker på dig hela tiden. Du fixar det här!



2010-10-24 @ 13:00:36
Postat av: Madeleine Heurlin

Kämpa på Malin detta fixar du...

Hälsa mamma att jag tänker på henne.

Super kram Madeleine

2010-10-24 @ 16:40:15
Postat av: Katti Jönsson

Följer dig på bloggen varje dag och tankarna finns hos dig och din familj. Styrkekramar i massor.

2010-10-25 @ 08:05:24
Postat av: Mormor och Erik

HejMalin

Hoppas att allt går bra och att vi snarast kan ses igen. Vi tänker på dig varje dag.

Hälsningar och lycka till med allting.

2010-10-25 @ 20:02:45
Postat av: Maria

Hej! Malin tänker på dig varje dag.

Du kommer att bli bra igen.

Många kramar från Maria och Anna

2010-10-27 @ 21:41:32
Postat av: Gerd o Bertil

Hej Malin! Vi tänker på dig dagligen och skickar många styrkekramar så du kommer att bli bra igen.

Vi tänker på dig och er allihop.

2010-10-27 @ 22:02:32
Postat av: jenny

Hej Malin

Ville bara skicka en liten hälsning.

Vilka fina foto du har tagit. Nu förstår jag vad farmor menade.

Kram Jenny 26:an

2010-10-28 @ 23:07:45
Postat av: sofie

Världens största kram till Malin! (skulle vilja krama andan ur dig just nu)

2010-10-29 @ 07:50:10
URL: http://sofiearndt.blogg.se/
Postat av: Gia

Hej Malin!

Vi tänker på dig allihop och hoppas allt går bra.

Många varma kramar!

Familjen Öhrström

2010-10-29 @ 12:02:47
Postat av: anna lena lund

ljuvliga Malin, idag har jag varit o klippt mig, och du är inte där....

Kommer du ihåg att jag berättat för dig att min dotter Viktoria också haft en stor tumör i huvudet och opererats och behandlats och MÅR BRA idag. Och är mamma till mitt barnbarn August som är 7 år. Det var precis där i Lund, på barnavdelningen, hon vårdades. De har den abdsolut bästa forskningen i världen, och du är på precis rätt ställe....

men du vill ju inte vara där....alla vi omkring dig, vill inte det heller. Du är stark, tapper och modig, och hur än tiden går....så kommer du ut på rätt sida ...i verkligheten, igen!!!! Jag sänder alla kraft jag kan samla hör vid havet, till dig!!!! Hela tiden!

Kram Malin, gesäll

från urmakargesällen Anna Lena.

ps. Håret växer ut...hela tiden!

pps. Din blogg är fantastisk! DU är fantastisk!!

Knyt nävarna och kämpa på.

/ anna lena

2010-10-29 @ 13:22:57
Postat av: Caroline

Trillade in av en slump och ville bara säga att även om jag inte känner dig så berör din historia mig så mycket. Jag skänker över en stor portion styrka!

2010-11-15 @ 15:08:23
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0