Chock!

Ni som står mig närmast vet säkert om att jag under en längre tid gått med en ganska kraftig huvudvärk.
Ja, mer eller mindre under ca en och en halv månad. undersökte det för någon dag sen då jag kände att "nu pallar jag inte med denna skit längre. värken har varit värst på morgonen också hård att jag mått väldig illa och kräkts av smärtan. Har varit hos läkaren nu två gånger denna veckan.
Fick göra massa tester och de kom fram till att det är kraftig spänningshuvudvärk. Men de tyckte inte om att hon kräkte på mornarna så skulle få en röntkentid om ca 14 dagar. sen lät vi det en dag till och sen gick det inte längre.
I morse var det en av de värsta mornarna. (nu är det sofie som skriver förrsten) Malin sov hos mig inatt för att Jimmi inte var hemma. Ställde klockan vid 7 och då sov Malin fortfarande. Sen vaknade hon och försökte känna efter hur hon mådde. jag var tvungen att försöka göra vid mig inför jobb då jag skulle ta bussen kvart i nio. Malin känner mer och mer hur huvudvärken börjar jaga henne, och hon tog ipren, jag sprang till statoil och köpte treo. Men tyvärr så kom allt upp igen. Ringde mamma och sa att det är nått som verkligen inte stämmer nu. Mamma kommer och hon fick ringa ambulansen för nu kan vi inte ha det såhär längre. Jag åkte in till jobb eftersom jag öppnade, pratade med mamma hela bussresan in och sen hamnade hon på sjukhuset och fick alla världens saker för att ta bort smärtan. Jimmis mamma Susanne jobbar här på sjukhuset och hon krävde att hon skulle bli rötkad NU! inte imorgon, och inte sen utan NU!! läkaren trodde fortfarande att det rörde sig om den här spänningshuvudvärken.
Detta jag skriver nu är det mest overkliga och konstigaste som jag aldrig någonsin trodde att jag skulle ens behöva tänka på.
Susanne och Julia kom in på jobb idag när jag precis hade haft min sista kund.
All huvudvärk och illamående som har pågått denna tiden, det har visat sig att det är en tumör.
Vi ska klara detta och malin SKA bli bra igen, det finns inget annat utan malin SKA bli bra. Vi måste tänka positivt för Malins skull, alla ni älskade vänner, jag vet att ni kommer finnas där i alla lägen för ni är de underbaraste som finns, och vi älskar er så mycket. Vi ska klara detta.
Imorgon ska malin röntkas igen och denna gången med en speciell vätska för att man ska se hus pass stor den där saken är och hur man ska gå till väga. Troligtvis blir det operation i Lund framöver.
Malin mår ganska bra nu, hon har fått korstizon? för att dämpa svullnaden runt saken. så nu mår hon ganska bra, ingen av oss kan ta in riktigt vad det är som hänt. Vi måste ta detta ett steg i taget nu.

Kommentarer
Postat av: Danjel..

Tillsammans é vi starka.. VI finns alltid där och detta krigar vi genom tillsammans.. 2010 och dom vet vad dom gör.. Nu finns vi där o gör dom bästa förutsättningarna för vår ängel.. ÄLSKAR!! <3 <3 <3

2010-10-16 @ 20:02:52
Postat av: Anonym

Vi tänker på malin!

2010-10-16 @ 20:55:25
Postat av: Sofie

:( <3

2010-10-16 @ 22:34:07
Postat av: Johanna Mattsson

Jag fick höra det av Emily innan ikväll..Det har fortfarande inte riktigt sjunkit in, det känns overklitg att någon så nära ska drabbas, detta är sånt man hör om på TV, inte av sina vänner!! Jag tänker på er och vet att ni är starka. Detta kommer att bli bra! Hakuna matata!!!!! <3 <3

2010-10-17 @ 03:40:46
Postat av: Malin

Det är helt ofattbart! USCH, detta är bara sånt som inte händer. Inte händer personer man känner, detta är sånt man läser om. Tänker jättemycket på er alla och sänder massa tankar till Malin. Hälsa från mig. Jag håller tummarna, detta ska bli bra. Detta klarar ni och Malin. Alla stöttar!

PUSS

2010-10-17 @ 08:27:50
URL: http://minusa.blogg.se/
Postat av: cassandra

Gud, detta kommer som en total chock! Det finns bara inte. Jag tänker och håller tummarna för er och min bästa älskade barndomskompis! Du klarar detta, det vet jag! <3<3<3

2010-10-17 @ 10:23:19
URL: http://caszandra.blogg.se/
Postat av: Kicki

Vi allierar oss till "Team Malin"!

Vi skickar många styrkekramar till Dig Malin och Er alla runt omkring.



Från mammas kusin Kicki m familj

2010-10-17 @ 11:56:14
Postat av: Robin

Min käre frisör! Detta kommer gå bra.

En stor kram.

2010-10-17 @ 17:04:03
URL: http://robinwinberg.blogspot.com
Postat av: sofie

Tänker jättemycket på dig Malin och din familj. Grät som fan när jag fick reda på detta, men jag lovar dig att du klarar detta! Du är ju coolaste katten i stan :D Världens största kram till dig!

2010-10-17 @ 17:17:14
URL: http://sofiearndt.blogg.se/
Postat av: cassandra

Familjen håller tummarna! Har tänkt på dig hela dagen!

2010-10-17 @ 19:10:19
URL: http://caszandra.bloggsida.se
Postat av: Anonym

DU KOMMER ATT KLARA DETTA MALIN, JAG VET DET. all karlek och styrka till dig. <3

2010-10-18 @ 15:01:56
Postat av: Ika

Jag blev verkligen tagen när jag läste här på din blogg vad du har drabbats av...

O jag är...Johanna Larssons (som har lille Theo )mamma..

Jag vet precis vad DU framförallt går igenom nu..och dina närmst anhöriga..

Jag själv fick i Januari 2010 reda på att jag oxå har en Tumör i Hjärnan..men min går tyvärr inte att operera bort..jag har kämpat med strålbehandling och cellgifter sen i mitten på Januari och e ganska slut körd i kroppen...Men det som håller mej uppe är min man,mina älskade barn o barnbarn...

Och jag e HELT SÄKER på att du fixar det här..både med läkarnas kunskap och allt ditt stöd från nära o kära...även om det känns tufft och blir tuffare...



Håller verkligen tummarna för dej...Du e ung och har hela livet framför dej..så detta ska bli bra Malin :)



//Ika

2010-10-18 @ 16:04:14
URL: http://www.scrapika.blogspot.com
Postat av: Anonym

Önskar dig all lycka & hoppas det går bra!

Har själv haft en familjemedlem som gått bort i cancer (dock elakartad) men håller alla tummar och tår för att det går bra, GE INTE UPP!

2010-10-18 @ 16:32:56
Postat av: Anonym

Krya på dig Malin, hoppas allt blir bra snart!

2010-10-19 @ 18:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0