Haij

Förlåt för dålig uppdaterning. Har jobbat en del nu så det har inte blivit så mycket bilder den senaste tiden men jag e på gång! Det kommer komma en del mer bilder på Emily också.
Har ett litet sug nu över att bli bättre. Ibland när jag känner att det inte blir bra så kan jag lätt släppa allt några dagar bara för att få kliet tillbaka i fingrarna. Känner att jag vill ta det till en ny nivå nu:) Så alla böcker och tidningar jag har ska jag börja LÄSA igen. Ni vet man snabbläser lite. KOLLAR PÅ BILDERNA och tycker texten verkar krånglig o sen lägger man ifrån sig tidningen. Nä nu ska jag fan lära mig så jag vet vad jag håller på med. Har mestadels gissat mig till mina "verk" nu och det har väl gått bra men blir fortfarande inte nöjd. (inget med dom jag fotar att göra) ;) utan själva bilden/ljuset/vitbalansen/färger och bla bla. Sen har jag ju inte en superduper proffskamera heller men den duger än så länge. Är ju trots allt nybörjare än.
Men för er som är intresserade av att lära sig mer om foto. Köp digitalfoto-tidningarna. Riktigt bra tips. Även Fotoguiden. Så nu ska jag sätta mig och trycka in alla svårigheter i skallen så jag vet i fortsättningen bättre vad jag håller på med.

Trevlig lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0