I want it all


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit snygga foton du tar Malin!!!!Allt du tar är så fint. Snygg tröja på denna bilden oxå, var är den ifrån??? tack för fin blogg och bilder

2010-09-18 @ 16:44:49
Postat av: Ida

Tack! :) jag håller med, fotograferingen tar aldrig slut man kan bara utvecklas ännu mer.

hahahahhah gips och blommig klänning, gud, det var väl typ när jag var tre? men vi har väl träffats sen dess? eller? det var knappt att jag kände igen er heller.jo det stämmer att jag har en pentax, trivs bra med den :). Jag fotar nog helst människor, typ poträtt. Det är kul när man kan föreviga spontana ögonblick och känslor i bilder. Vilket är ditt favoritmotiv då? :) kram

2010-09-19 @ 22:24:17
URL: http://nystanetida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0