aloha

hejsvej alla.. jag mår barabra..hoppas ni också gör det..sitter isoffan med sofie pappa och julia och väntar på ett program ska börja..daniel ligger o vilar stackaren..imorn tänkte jag ocg sofie dra ner bettan till city ;)
ska föresten börja sälja mina änglar på jobb också :)
på torsdag ska jag sofi o susanne till entre och shoppa :) sen ska jag till jeanette och få massage.:)mina muskler gör jätteont så det är nödvändigt:P
mina ben börjar kännas lite bättre faktisk..lite men ändå:) skönt med lite förändring.. längtar tills kinderna också."tålamod är fiskaren bästa vän" som lotta på bråkmakargatan sa:P
vi hörs imorn vänner <3<3

Kommentarer
Postat av: <3

du är världens kämpe!!

2011-01-10 @ 21:57:05
Postat av: Josie

Jag skulle ju vilja ha en liten ängel :) Kämpa på Malin, tänk positivt, tankarna hjälper mer än man tror <3 du är fantastisk!

2011-01-10 @ 22:47:03
URL: http://jrosvall.blogg.se/
Postat av: Suzanne

Det är härligt att höra att du mår lite bättre :).Du är verkligen en kämpe !

Så bra att änglarna kommer att säljas på ditt jobb oxå. Jag går in nästa gång jag är nere i stan.

2011-01-11 @ 11:39:31
Postat av: Ida

skönt att höra att du är lite bättre, fortsätt kämpa Malin! kram på er!

2011-01-11 @ 12:31:43
URL: http://nystanetida.blogg.se/
Postat av: My Larsson

Världens finaste Malin, tänker massor på dig och beundrar all den styrka du visar (även om benen inte vill lyssna på dig) <3

2011-01-12 @ 11:09:56
Postat av: P.

Kämpa på, det är värt det i slutändan!

2011-01-12 @ 22:04:59
URL: http://sjukhusbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0