Anette

Hej allihopa.

Idag har jag varit på världens finaste begravning, min kära vän Anette. Allt var verkligen jättevackert och fint. Självklart var det jobbigt men försökte tänka positivt hela tiden och tänka att hon mår bra nu och har inte ont längre. I slutet så spelade dem Celine Dions låt I´m alive på högsta volym, och så såg jag Anette framför mig stå och dansa i gången med ett stort leende på läpparna och hon var så lycklig.

Var väldigt nervös innan och rädd att jag skulle bryta ihop helt då jag aldrig varit på någon begravning innan. Men allt var så himla fint och vackert och jag vet att Anette ville att alla skulle vara glada, så det kändes mycket bättre än jag trodde. Det betydde så mycket att få gå fram själv och lägga blommor vid det fina kortet. Alla blommor var såå himla fina. Tack till Anettes fina fina familj för den vackra och fina begravningen. Anette strålar genom er och hon finns föralltid i era och våra hjärtan. Jag ska kämpa för Anette och för mig själv. Ni var så fina allihopa <3


Sov gott älskade ängel <3


Förövrigt så mår jag bara bra, är ganska frustrerad över benen men jag kämpar på. Bettan var med mig idag så det gick bra :) de hade ramp och allt så det var inga problem. Nu sitter jag hemma hos Sofie och har precis ätit lördagsgottis och tagit ett varmt fotbad med vibbration :) blodcirkulationen är väl inte på topp när man inte kan gå så bra så är ganska kall om fötterna så detta var superskönt.
Magen och kinderna börjar sakta med säkert gå tillbaka nu när jag trappar ner kortisonet. Längtar efter rehabiliteringen efter Egypten, har svårt att träna här hemma, så jag behöver nog lite proffshjälp :)



Nu är det bara 3 dagar kvar sen bär det av till värmen. Längtar som tusan rent, just nu är 23 grader i skuggan där nere på dagarna så det är lagom :)
Imorgon händer det inte så mycket. Blir mest slappedag och packa lite. Sen på måndag blir det Lund.

Hittade lite bilder på Sofies dator :)


 Jag och Daniel på Erik hassle koncert förra året <3


Student 09 bästa dagen <3

En styck onykter student 09 :P

<3<3
-

Nu sitter vi och kollar på fångarna på fortet, Linn kanske kommer en runda sen när hon kommit hem från tyskland :)
Ska ta med min nya fina kamera och fota massor så ni får se så fint där är :) så räkna med bildbomb sen :)

Ha en fortsatt trevlig helg allesammans så hörs vi. Ni är underbara <3

Kommentarer
Postat av: Gerd

Hoppas ni får det riktigt skönt i Egypten. Det är säkert bra för dina ben med värmen. Ha en riktigt bra semester både du, Daniel coh Sofie och Jimmy. Det är verkligen värda.

Kram Gerd och Thorvald

2011-01-23 @ 11:50:09
Postat av: DanE

Hej ha det så bra i Egypten och fota mycket. En ny kamera e en ny kick i livet.Många kramar från oss alla Ekbergs.

2011-01-23 @ 12:40:41
Postat av: Katti

Hoppas ni får en underbar semester. Det är ni värda allihopa. Bara njut av värmen och härliga bad.

Kändes så skönt att se dig och ge dig en kram i torsdags när du anlände till Winis :))

Kram Katti

2011-01-23 @ 17:50:29
Postat av: hanna

tack för att du uppdaterar! :)

2011-01-23 @ 23:38:39
Postat av: Anonym

hoppas att du har det uber mys på semestern. och att du kommer hem och mår ännu bättre och friskare sen! :)

2011-01-23 @ 23:54:53
Postat av: Martina

Hoppas ni får en super härlig semester. Njut och ta hand om er .. :)



Kram

2011-01-25 @ 23:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0