clear eyes, full heart, can´t loose

Heello twotausand and eleven :)
Tvillingarna här.
Hoppas ni hade en riktigt trevlig kväll igår, för det hade vi iallafall. Supergod mat och världens bästa sällskap.
Det började med kungskrabba, körsbärstomater och vitlöksbröd till förrätt. Mamma hjälpte oss att duka nyårsfint med hattar och allt.
Tänkte visa massa bilder idag så det kanske inte blir lika mycket text :)
Därefter blev det varmrätt och det blev fläskfilégryta a la Daniel. Supermegagott! och efterrätt blev päronhalvor med smält after eight och vintervit. mmmums. Supertrevligt med mycket snack och skratt. Därefter delade vi upp oss i lag, tjejerna mot killarna i kinect sport.
Malin var vår lagkapten och satt i soffan och hejade medan jag och Linn hoppade runt som grodor framför tvn, undrar vad grannarna tänkte mitt emot, haha.
Första omgången vann.... tadam TJEJERNA ;) tror killarna hade tagit ut segern i förskott ;). Vi vann 2 av 6 gånger så det var ändå bra.
Vi smällde inga raketer igår. Vi tände önskelyktor istället som vi skrev på. Vi skrev alla våra önskningar på tre stycken. Malin fick en egen själv som vi bestämde att hon skulle skriva allt som gjorde henne glad. Sen upe med dem i den blåsiga vinden och iväg. Det var verkligen fint och betydelsefullt att skicka iväg dem.
Malin ville att jag skulle skriva att hon bjuder på sina chipmunk kinder på bilderna :)
Peruken åkte av sen, sköönt!
En hel del bilder som ni fick ta del av :)
Nu sitter vi hos Malin och Daniel och killarna kollar på fotboll. Snart ska vi äta fläskfilegryta från igår och ikväll blir det massa mys och tvtittande.
Nu är det nytt år och nu ska vi kämpa mer än någonsin. Detta ska bli vårat år, Malins år. Idag lyser solen över en klarblå himmel och det är ett tecken på något bra :)
Vi vill hälsa allihopa ett gott nytt år. Ni är finast i världen <3<3
<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: sofie

3<3<3

2011-01-01 @ 15:58:20
URL: http://sofiearndt.blogg.se/
Postat av: Mamma

Underbara älskade Malin och Sofie!! Vilken härlig nyårsafton ni hade tillsammans med Daniel och jimmi och bästaste vännerna linn och andre. Ni är verkligen bäst ni sex tillsammans.. Så underbara vänner!!! Härligt att se!! Såklart skall 2011 bli ett bra år.. Nukämpar vi för att monstret ska bort, bort, bort... Det kan sova i hundra år precis som törnrosa gjorde ... Huvudsaken är att eländet inte vaknar innan dess.. Gott nytt år på er finisar!!

2011-01-01 @ 16:15:57
Postat av: Carolin

Fina fina ni!! <3<3

2011-01-01 @ 16:29:37
URL: http://makemebreathe.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vad fint med lyktorna, hoppas att alla era önskningar slår in. Gott nytt år!

2011-01-01 @ 16:43:29
URL: http://elsasanglar.shop.textalk.se
Postat av: Caroline

God fortsättning på er och alla lycka till dig och din Daniel!

2011-01-01 @ 16:58:11
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
Postat av: Martina

Vad fint ni gjorde med lyktorna...blir alldeles rörd! :) . Gott nytt år finaste! Tänker positiva tankar åt dig åt er. Såg det du fick av Håkan, så fint vad glad jag blir! Kärlek åt er där hemma!

2011-01-01 @ 17:07:04
Postat av: Suzanne Johnsson Persson

Jag önskar er en god fortsättning ! Att ni tände önskelyktor var väldigt fint gjort :)

Jag tycker att ni är fantastiska som kan ,vill och orkar dela med er. Att du Sofie hjälper Malin med bloggen är oxå väldigt fint.Bilden på er två nära är mycket vacker, den lyser verkligen av ömhet.

2011-01-01 @ 18:16:49
Postat av: Sarah

Malin, jag känner inte dig men du har verkligen gjort mig berörd! Jag ska genast skänka pengar till Cancerfonden och alla mina önskningar ska jag ge dig! Ikväll börjar jag med att önska att du ska bli frisk! Keep on fighting.. Kram Sarah

2011-01-02 @ 01:06:27
Postat av: ifranks

Gott nytt år på er allihopa. Jag och Linn hamnade på samma fest sen lite senare mot kvällen och då berätta hon vilken kämpe du är Malin, och det var så underbart att få höra det. Kramar till er alla från mig

2011-01-02 @ 11:14:18
URL: http://ifranks.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gott Nytt År på Er Alla!

Kämpa på, du är STARK!

2011 blir ett bra år, jag håller tummarna för Dig, Malin.

2011-01-02 @ 11:23:10
Postat av: Emelie

Gott nytt år! Vad fint ni hade gjort det och lyktan var verkligen otroligt fin. Med tankens kraft kommer man långt...



Stor kram från en som läser.

Postat av: ida

Jättefina lyktor ni gjorde. Lycka till med kampen. Gott Nytt År

2011-01-02 @ 12:21:03
Postat av: anna

jätte fint med lyktorna. jag hoppas innerligt att era önskningar blir verklighet. följer din blogg varje dag och känner med er alla. ingen är starkare än er, så himla mycket kärlek. ni vinner detta

2011-01-02 @ 20:21:50
Postat av: Olivia

Ni är världens finaste och starkaste!! Vi alla tänker på er hela tiden <3<3<3<3

2011-01-02 @ 22:49:24
Postat av: Camilla

Gott Nytt på er! Era önskningar ska slå in så är det bara! Ni är så starka. Riktiga förebilder allihop! <3 /Camilla & Robban

2011-01-04 @ 00:07:08
Postat av: Jag beundrar din blogg

Hej,



Har följt din blogg sporadiskt och undrar om tumören är godartad eller elakartad?



Kämpa på!

2011-01-04 @ 23:48:33
Postat av: Madeleine

Du är en verklig fighter Malin och tack vare dig har jag skänkt pengar till Cancerfonden! Så fint och vilken smart idé med önskelyktorna! Mycket bättre än raketer :o)

Fotot på er systrar är bara så fint!!! Mycket tankar och känslor genomlyser denna bild som jag hoppas att ni printat ut och bär med er.



Styrkekramar till dig från en som följer din blogg!



2011-01-05 @ 23:56:30
Postat av: Elisabet Roslund

Vissa människor blir man bara så tagen av......

Fina ni!

En extra styrkeKram till dig Malin!!

Kram/Elisabet

2011-01-06 @ 13:20:53
Postat av: CAROFLINA.SE ♥ ♥ ♥

Åh finaste tjejer! Satt och försökte skriva på min tenta som ska in i morgon när jag halkade in på denna bloggen. Jag ska säga till min lärare att jag hade viktigare saker att göra, för din blogg är så viktig! Go kick some asses nu, du underbara person!



Psst, ser att ni bor i Skåne (?). Säg till om ni vill ha en fotosession så fixar jag det. Tänkte starta ett projekt och fotografera inspirerande människor. Hade varit en stor ära för min del.

2011-01-06 @ 20:13:52
URL: http://caroflina.se
Postat av: Cacce

Riktigt fint med lyktorna och Malin allt det ni skrev kommer att gå i uppfyllelse för du är världens starkaste tjej. Jag tänker på dig varje dag!!

2011-01-11 @ 20:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0