Makadi palace 8 dagar kvar

hej hopp gummisnopp :)
just nu e ja nog så mätt som det går:P  daniels kycklinggryta va god i allafall :P
hoppas allt e bra med er? jag år fina fisken :)
idag blev det en runda till sjukhuset för blod prover. dom va bra :)
sen blev det en runda i stan.där träffa vi susanne ( jimmis mamma ) och tog en fika.
sen har vi tagit det lugnt här hemma. helene ( en barndomskompis mamma har varit härmed fina blommor och fikat :) tack igen.
ikväll blir det topmodel och majskrokar mys ;)
nu e det bara 8 dagar tills vi åker så solhatten packas snart ner.. jag få inte ha huvudet för mycket i solen för läkarna man kan få eksem och fula hud förändringar pga strålningen. Jag längtar som in i bomben, det ska bli jätteskönt att få slappna av och komma bort och bara ligga i en solstol och njuta och bara vara. Jag lägger upp lite bilder på hotellet så får ni se så lyxigt vi ska bo. Har aldrig bott på ett så fint hotell förr. Vi kommer ha så roligt, åker med underbara människor <3
jag har börjat fota mig själ varje dag så jag själv kan se nån skillnad på kinderna.eftersom jag ser mig själv i spegeln varje dag så ser jag ingen skillnad, men andra kan se det så jag vill se det lättare själv med.
såhär snygg är jag just nu :) Sofie övar på att knyta sjal på mitt huvud så jag kan va lite somrig till semestern :) blev si sådär :P kom fram till att vi behöver en större sjal för att göra en riktigt fin turban.
En sån här bild tänkte jag ta så jag kan se själv också.
Jag har gett kinderna ca 2 månader, sen ska det vara bra igen, det har jag bestämt. Vet att det kan ta lite tid och får ha tålamod så då tyckte jag 2 månader var okej att ha som mål.
Benen är fortfarande sådär och vänster ben och arm är lite slöare än höger eftersom jag bara använder höger. Längtar tills jag ska börja med sjukgymnastik så kanske allt går lite snabbare.
Idag har jag trappat ner ännu mer på kortisonet så nu är det bara 2 på morgonen jag tar. Längtar tills jag är av med det helt så benen kan vakna till liv igen, det går alldeles för sakta för min smak :P
Imorgon kommer Emily från jobb och hälsar på mig. Saknar jobbet och hoppas jag kan komma tillbaka snart och prova fixa lite hår. En sak i taget :)
Lite bilder från min förra solsemester (2007) på tok för längesen, så nu är jag verkligen redo för sol och bad :)
haha, ups!
Ha det så bra allihopa så hörs vi snart igen, hej svej leverpastej <3

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad härligt med sol och bad! Önskar er en riktigt skön semester. Kanske kan ni ta med er solen hem? ;-)

2011-01-17 @ 18:28:51
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
Postat av: Cassandra Öhrstrom

Herreguud vad fint där är! Jag är såå avundsjuk :D Hoppas ni får det superskönt med bra väder och allt! (: Bra idé med bilderna, man ser det mycket tydligare själv då. Och på dom få fotona jag har sett så tycker jag faktiskt där är skillnad redan (: Du klarar det galant! (: Ha det bäst <3

2011-01-17 @ 18:30:50
URL: http://caszandra.bloggsida.se
Postat av: hanna

svullnaden ser ju verkligen ut att gått ner mycket!! iaf vad det ser ut nu jämfört med bilderna du lagt upp tidigare. du är jätte söt!

2011-01-17 @ 19:35:08
Postat av: kajsa

DU ÄR SÅ JÄVRA FIN!

så jävra jävra fin malin!

du och din syster. FAAN vad fina ni är!

2011-01-17 @ 21:50:49
Postat av: Sofie L

Det hotellet är helt underbart, var där för några år sen. Verkligen underbart!! :)

2011-01-18 @ 14:21:07
Postat av: Emelie

Hej Malin!

Hittade en ring som jag tror hade passat dig och Sofie perfekt och måste såklart dela med mig av den.



http://www.asos.com/countryid/8/Disney-Couture/Disney-Couture-14Ct-Gold-Plated-Think-A-Wonderful-Thought-Ring/Prod/pgeproduct.aspx?iid=602688&affId=2442



Det känns som att den är som gjord för er! Ha det bra och fortsätt kämpa!

Kram

2011-01-18 @ 21:40:37
Postat av: Emelie

Hej Malin!

Hittade en ring som jag tror hade passat dig och Sofie perfekt och måste såklart dela med mig av den.



http://www.asos.com/countryid/8/Disney-Couture/Disney-Couture-14Ct-Gold-Plated-Think-A-Wonderful-Thought-Ring/Prod/pgeproduct.aspx?iid=602688&affId=2442



Det känns som att den är som gjord för er! Ha det bra och fortsätt kämpa!

Kram

2011-01-18 @ 21:40:45
Postat av: Tina

Hej tjejen!

Tänker jättemycket på dig och din familj och blir så glad när jag läser din blogg. Fortsätt kämpa Tuffing och ha en underbar resa med hela gänget.

2011-01-18 @ 22:07:49
Postat av: sofie

Längtar tills du ska fixa mitt hår igen! Saknar dig så mycket Malin, ingen annan frisör kan mäta sig mot dig när det gäller att klippa mig ;) <3

2011-01-19 @ 10:07:27
URL: http://sofiearndt.blogg.se/
Postat av: -

Otroligt fina tvillingsystrar är ni <3 Du är stark !

2011-03-19 @ 19:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0