pimp my ride :)

halloj :)
allt bra med er hoppas jag?:)
idag har jag sofie, lina och susanne choppat upp hela entre i malmö :)har inte shandlat kläder på skitlänge ju..
igår blev jag överraskad av mina älskade lagkamrater. ostbricka och frukt kom dom med :)
oh ett jättefint album med bilder på mig och sofie och dom själva. vi hade jättekul och prata massA handbollsminnen mm :)
bad sofie fota alla mina fin änglar jag fått av er :)

allt bra hoppas jag?
idag har jag sofie, lina och susanne choppat upp hela entre i malmö :)har inte shandlat kläder på skitlänge ju..
vi pimpa bettan lite haha
<3<3från malin stephanie och lina <3<3
haha man får ju göra det bästa av det :)
snyggt
hihihihi va vad det jag sa ;)
från joon och bina <3
mina smycken och ängel från sofie o linn <3
min fina nalle från linn :)
daniel byter strängar
nu blir det strax lite mat potatisfratäng och kotlett :P
ha det bra allesammand så hörs vi <3<3<3
ni är bäst js ska föresten fota albumet från igår och visa er :)

Kommentarer
Postat av: Susanna

Hej! Jag heter Susanna och har hittade din blogg för någon månad sedan. Min sambo opererades för samma tumör som du har september 2007 och arbetar idag 75%. Jag vill skicka dig styrkekramar! Fortsätt blogga!

Mvh Susanna

2011-01-13 @ 21:36:30
Postat av: Lina

Det blev ju riktigt snyggt med bling bling ;) speciellt dom fina tärningarna haha.. Tack för en trevlig dag i Malmö med bästa tvillingarna :)

2011-01-13 @ 23:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0