slappedag..

hej gottfolkhoppas allt e bra med er. jag må helt okej. förutom att jag e förbannad på mina ben som inte lyder alls.. men men jag kämpar på med biggan och bettan ( rullatorn och rulltsolen ;)
blodvärdena har hållt sig bra så det  skönt. ska upp imornigen och ta nya prover som ska skickas till lund..blodsockret har varit bra hela tiden. daniel och sofie är sånna godis poliser ;) men jag har faktiskt varit jätteduktig själv också.. så på lördag har mamma lovat mig en liten påse från hemmakväll. men schhh, säg inget till sofie ;)
idag har daniels familj varit härpå middag. mästerkocken daniel gjorde lasange idag :Pmums va det.
hmm
annars så sitter vi just nu bara i soffan och fiser ikapp;)
imorn ska vi försöka ta oss ner till stan och äta lunch och hälsa på på nikitasaknar dom.. längtar tills jag kan jobba igen .
lägger upp lite bilde från julafton. kom på att jag glömt det...
.
våra julstrumpor
linn fick sin älskade plattång av mig och sofie :)
joon och bina kom och önskade godjul :)
granen :)
billiva också julfin :)
susanne alexander, farmor och farfar :)
micke :)
pappa och farfar :)
nu tänkte jag sätta på herkules sen är det sängen:)
sov gott sen alla.
tack för alla fina kommentarer här.. det värmer verkligen det är av all er runt om jag finner minstyrka <3<3<3
tänker på dig anette <3<3<3<3<3
lägger upp lite favoritbilder som jag tagit under året ;)
bild jag tagit på underbara sofie min älskade tvilling denna är nog finasr av alla <3<3<3
sofie och julia världens finaste systrar
sof
sofie och jag <3<3
från bilen ;)
vi hörs förhoppningsvis imorn allihopa sov gott.<3<3<3 tack för att ni finns där och stöttar och stärker<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Maria n

Bara så du vet tänker även jag på dig varje dag. Varma styrke kramar från Maria Nielsen

2011-01-09 @ 23:06:03
Postat av: Maria n

Bara så du vet tänker jag också på dig varje dag. Varma styrke kramar från Maria Nielsen

2011-01-09 @ 23:09:21
Postat av: Gertrud Sivhed

Hej Malin och alla ni andra!

Ni är fantastiska. Man beundrar er för allt detta. Man blir ledsen men det är glädjetårar som rör om i ens själ. Håller alla tummar för dej Malin och hoppas ni njuter på er semester och gör allt det man själv inte skulle göra menar skulle göra. "LEVA LIVET". Kram till er alla Filip,Sara och Louises mamma

2011-01-10 @ 15:50:23
Postat av: CAROFLINA.SE ♥ ♥ ♥

Bilden med ljuset in genom persiennen var sååå fin :)

2011-01-10 @ 22:30:18
URL: http://caroflina.se
Postat av: jessica

vad fina ni allihopa är! :) skönt att du mår bra nu. du är stark å är en kämpe!



ps: är nyfiken om det där soffan. vart köpte ni den? tycker att soffan är dösnyggt! ni kan svara på min mail istället om vart ni köpte den. jag skall flytta in en 1a lägenhet å skulel vilja ha en sån liten å mode soffa som ni har.. snälla svara på på min mail eller på här inlägget! :) en massa varma kramar på er!

2011-01-11 @ 16:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0